český krumlov

Od Ježíška jsme s přítelem dostali voucher na pobyt v Českém Krumlově. Onen voucher platil až do 15.3, což je přeci celé 3 měsíce po Vánocích, to je ještě dost času na objednávání. Ano, bylo, v prosinci. Na konci února už méně. Nebudu vám lhát, objednání nebylo tak lehké jak se zdálo a až do poslední hodiny před odjezdem jsme si nebyli jistí, zda s námi vůbec počítají. A to vám povím, jet 300 km jen tak na otočku, to by se nám opravdu nelíbilo.

Přijeli jsme do Krumlova kolem druhé odpoledne a hned po tom co jste se ubytovali v Thallerově domě, který tímto doporučuji, jsme vyrazili do města. Okukovali jsme uličky, šli na vyhlídky, prošli se po hradbách a skončili v Krčmě na obědo-večeři. Tenhle podnik má skvělou středověkou atmosféru. Hořící kamna/krb/gril jsou super. Ale ne až tak moc, když u nich sedíte celou hodinu. Uf, myslela jsem, že si sundám i to tričko. Jídlo bylo dobré, opět korespondovalo s dobou. Jediné co bylo nemilé byly ceny, opravdu si připravte balík peněz, za 2 jídla dáte přibližně 500 Kč.

Druhý den jsme šli ráno po krámcích se suvenýry, zašli do Cafe, které už nevím jak se jmenuje a dali si dortíčky pro naše mlsné jazýčky. Po přečtení článku od Tess s jejími tipy kam v Krumlově, jsme se vydali do různých muzeí. Muzeum obchodu, voskových figurín, mučení, zrcadlové bludiště a prolezli jsme dalo by se říct všechno z tohohle odvětví, co se dalo. Na obědo-večeři jsme šli tentokrát do italské restaurace a dali si pizzu. Byla moc dobrá, bohužel už taky nevím jak se pizzerie jmenovala, ale byla dost zastrčená pod nějakým kostelíkem. K večeru jsme se rozhodli navštívit i pěti hvězdičkami hodnocenou čajovna, Dobrá čajovna. Prostředí příjemné a obsluha též, určitě místo dobré pro odpočinek po celém dni v Krumlově.

Byli jste už někdy v Krumlově? Doufám, že Vás můj článek třeba přivedl na něco nového a pokud jste Krumlov ještě nenavštívili, tak že to brzy změníte.